Openbaar vervoer

Ik vind dat er wel een tramlijn mag indien voldoende haltes en grote rustbanken groter en meer dan nu

De toekomstige trambushaltes zijn integraal toegankelijkheid en bieden het vereiste comfort aan de reizigers. Zo zijn de perrons op niveau van de bus om gemakkelijk te kunnen in- en uitstappen, zijn de perrons veilig bereikbaar en worden ze voorzien van moderne schuilinfrastructuur eigen aan de Ringtrambus.

Openbaar vervoer

Albert I-laan 107: problematiek grondwater in relatie tot Ringtrambus; nr 103: barst aangevulde grond; subtiliteit

In de Albert I-laan zal een dubbelrichting fietspad aangelegd worden aan de noordzijde en de kruispunten met de Boudewijnlaan en het Middelburgplein worden heraangelegd. Waar nodig wordt eveneens de riolering hersteld of vernieuwd.

Openbaar vervoer

Liefst goed op elkaar afgestemde bus- of tramhalte (geen honderd meer naar links). Andere richting nog erger naar de andere kant. Grotere bushokjes dan nu (overal)

De toekomstige trambushaltes zijn integraal toegankelijkheid en bieden het vereiste comfort aan de reizigers. Zo zijn de perrons op niveau van de bus om gemakkelijk te kunnen in- en uitstappen, zijn de perrons veilig bereikbaar en worden ze voorzien van moderne schuilinfrastructuur eigen aan de Ringtrambus.

Openbaar vervoer

Problemen Albert-I laan : rijvlak = verhoogde grond met aan één zijde n talud en lands de huizenrij opgevulde grond onder de huizen. 2de grondwater!!! Door bronnen. Onze huizen vertonen bartsen in vloe + muren door de vrachtwagens, brandweer etc. riolerin

In de Albert I-laan zal een dubbelrichting fietspad aangelegd worden aan de noordzijde en de kruispunten met de Boudewijnlaan en het Middelburgplein worden heraangelegd. Waar nodig wordt eveneens de riolering hersteld of vernieuwd.

Openbaar vervoer

Mijn opmerking gaat specifiek over het traject tram ter hoogte van Beverbos en de aansluiting met parking C via een brug over de ring. dit lijkt mij korte termijn politiek. De ring was tot nog toe een monsterlijke puzzel van knip- en plakwerk. Nu bestaat

In het GRUP voor de Sneltram zoals definitief vastgesteld door de Vlaamse Regering loopt het tramtracé langs de knoop A12 x R0 en vindt het aansluiting op parking C via een brug over de Ring. Ten opzichte van het moment van de opmaak van het GRUP voor de Sneltram zijn de ontwerppistes voor de herinrichting van de R0 en de knoop met de A12 echter veranderd. Wij onderzoeken momenteel de mogelijkheden om de Sneltram en de herinrichting van de R0 maximaal op elkaar af te stemmen en te integreren

Openbaar vervoer

Openbaar vervoer; tram van luchthaven naar Heizel doortrekken tot UZ Jette

Vanaf Pasen 2019 zullen de trambusvoertuigen worden ingezet op buslijn 820 tussen het UZ Jette, Vilvoorde, BruCargo en Brussels Airport. De buslijn zal een frequentie hebben van 1 bus om de 15 minuten en een amplitude van 6u tot 23u.

Openbaar vervoer

De Lijn: 230: blijft deze rijden? Wat met 820 na volledige tracé Ringtrambus?

Buslijn 230 blijft. Vanaf Pasen 2019 zullen de trambusvoertuigen worden ingezet op buslijn 820 tussen het UZ Jette, Vilvoorde, BruCargo en Brussels Airport. De buslijn zal een frequentie hebben van 1 bus om de 15 minuten en een amplitude van 6u tot 23u.

Openbaar vervoer

Le bus De Lijn est si bondé le matin qu'il arrive très souvent qu'il ne s'arrête pas pour faire entrer les gens aux arrêts -> plus de bus -> lignes Wemmel (241, 242, 243) scindées en 2

Deze vraag werd doorgegeven aan De Lijn

Openbaar vervoer

1 ligne directe qui rejoint Jette au coeur de Wemmel (pas aux abords)

Deze vraag werd doorgegeven aan De Lijn.

Openbaar vervoer

Snelbus of -tram langs R0

Deze vraag werd doorgegeven aan De Lijn.

Openbaar vervoer